Η επιλογή του δικού μου sling

Πριν επιλέξεις το καλύτερο sling για σένα και το μωρό σου, ρίξε μια ματιά στα είδη sling που υπάρχουν, διαβάζοντας την ανάρτηση: Είδη μαλακών μαρσιπων

Ο πιο δημοφιλής μάρσιπος και κατά τη γνώμη μου ο πιο βολικός, είναι το Ring sling.

Τα υφάσματα που χρησιμοποιώ, διαλλέγονται με μεγάλη αυστηρότητα ωστε να είναι 100% φυσικό ύφασμα μια και προορίζεται για χρήση με μωρά. Ο,τι δε θα έπαιρνα για το δικό μου το μωρό, δε θα το έδινα και σε άλλη μαμά.

Μπορείτε να δείτε τα υφάσματα για Ring sling ή Mei Tai στο Pantou mazi Eshop

Το καλύτερο είναι να διαλλέξετε 1-2 σχέδια μια και τα υφάσματα είναι πολύ περιορισμένα και τελειώνουν πολύ γρήγορα.
Αν δεν το βιαζόμαστε, υπαρχει δυνατότητα επιλογής χρώματος που δεν υπάρχει στο σάιτ, και εγω θα κάνω ό,τι μπορώ για να  βρω το πιο κατάλληλο ύφασμα.

Ολα τα sling είναι ένα νουμερο και κάνουν σε όλες τις μαμάδες και στους μπαμπάδες, εκτός και αν η μαμά είναι αρκετά μεγαλόσωμη

Η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο με συστημένο δέμα (έξοδα αποστολής περίπου 5 ευρώ) και η πληρωμή με αντικαταβολή.


Για απορίες παρακαλώ στείλ'τε μου mail : euapap@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger